ooooooooshiiiiiiiiet;)

shlululu alla mina fan va hääääääääääääääääääääääänder;)


Nu ska jag berätta om min resa till holleywoood. Det börjades såhär.



Den 5 Maj blev jag uppringd av eddie murhpy , Han ba broooshan jag behöver dej på min fest i holleywoood, Jag kan inte tacka nej till en sådan snubbe som eddie ;) Så jag tog mitt privata jetplan och åkte till holleywood. GISSSA VEM JAG SÅG PÅ VÄGEN. JAg såg lady gaga, Jag hälsade på henne sådära;) sen vi började driva med varann jag sa till henne JA BA GAGA JUUUUUUUUUUUST DANCE. Sen hon började dansa . Sen på flygplatsen kom min hummer limo. I den satt snoop dog och pharell, Vi spelade lite poker men pharell den sopan torskade:( Stackars dej Lilla phalle.  Sen som jag tidigare skrev om är att jag körde fifa mot anna anka. Hon var Real o ja barca. De blev en fetttt match assååååå:O men hon vann den apan;) Men iallfall senare på kvällen var det dags för fest, Jag ringde min bror 50 cent och frågade om han skulle med. Men han kunde inte för han skulle till candyshop. Vilken snubbe asså!!! Men min bror  r.kelly bangar aldrig;) Så iallfall jag och Mr Kelly tog hummern till festen där vi ser alla dansar. R.kelly försvann in i dansringarna så fort vi kom dit. Men jag taggade till baren och drack lite dough. Sen ser jag någon knacka på min rygg . jag kunde tro mina ögon. Men det var beyonce. jag blev gladast i världen. men jag blev inte glad efter hon sa . Kan jag få låna 20 kr . jag gav henne 20 kr sen taggade hon. Sen när jag taggade till dansgolvet får jag syn på Lady gaga igen hon står och gör sin just DAAANCE fortfarande. Jag blev trött så jag ville gå å sätta mej i ien soffa. DÄR FÅR JAG SYN PÅ MAGNUS UGGLA. ja baaa SHUUU UGGGGLAAA;) du ser verkligen ut som en uggla. Han ba shuuuuuu!!!!!!! jag vet alla säger det till mej så log han. Jag ba UGGGLLLLA jalla vi spelar Monopol. Så taggade vi o körde monopol. Den jäveln asså;) han pankade mej direkt. vi hade en deal. Skulle han förlora skulle jag få raka av hans afroo., Skulle jag förlora skulle jag raka bort min muche. haha så jag förlorade:S Jag o magnus uggla har blivit bästa pooolare fy 17.  Nästa dag gick vi och spelade golf tillsammans men där var han inte lika bra. Sedan blev jag bjuden hem till honom på cafe o bullar. Men hans lille bror e lite skum av sig men jag diggar honom


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahhahaha sina jag haaatar dig:D Var beyoncé lika snygg i verkligheten eller?:)

2010-06-19 @ 00:47:54
URL: http://barkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0