Väääääärldspremiär för Blooooooggggggen;)

Shululu alla faaaaans;) Jag hade bloggtorka men nu är den över för att det har regnat de senaste dagarna;)



Äntligen íngen mera skola! INGAAA MERAA LÄÄÄÄXOR;) Nuu är de bara utomlands som gäller;) Ska besöka holleywood igen;) ( At Eddie murhpy)  Ska tagga till spanien!    Och turkiet;;)

Kommer berätta allt i denna blogg;)


Nu ska jag berätta lite om sommaren ;)


Det har varit väldigt dåligt väder o De DISSAR VI FÖR ;)  Men det har varit väldigt bra annars;) Har varit på Stureplan några dagar;) Har grillat me några vänner;) vii har chillat varje dag o allt ;)   DE HISSAR VI FÖR;) Imorgon ska jag nog vara med min kebab;) hooon åker bort på söndag så ja kmr sakna henne!


FÖÖÖÖÖÖÖÖÖLJ BLOGGEN NU;) De kmr komma tävligar o allt me feeeeeta priser;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0