Ballerina Den fina kan skina

Näääääääen SHUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIU ALLA MINA FANS!;)

VAD HÄNDER ALLT BRA?


DET KOMMER SNART KOMMA EN RIKTIGT FET TÄVLING;) Där man har chans att VINNA  ETT RIKTIGT TUUUUUUNGT PRIS;) håll utkik ;)


Nu ska jag berätta lite om min dag;)

MÅÅÅSTE BARA FÖRST SÄGA ATT SVERIGES VÄDER E FUUUUUUUUUUUUUUCKT UP;) Vi kommer dö 2012 ;)


Iallfall det börjades med att jag vaknade av regnet som öste ner.. Seeeeen 10 minuter senare Blev de väääääärsta soooolen;) Tänkte ta på mej mina Gucci solglasögon, Men det blev svårt att välja för att jag har ett par prada. Så jag stog o funderade i 20 min om vilka solglasögon jag skulle ta på mej. Jag kom fram till att Välja Armani ! Men då började de blixtra.. Jag skulle åka till Stureplan o sedan til min kebab.. Men när jag satt i min limo blev jag omringad av massa fans. Då öppnade jag fönstret o slängde lite kebab till dem.. Sen när jag kom ut från alla fans så åkte jag till min kebab;) vii chillade såådära;) Mycket trevligt;)

Imorgon får jag se vad jag ska göra;) Ska nog ringa ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMIIIIID O NAAVIIID;) ( skööööööna grabbar;))



ALLA MINA FANS;) ! FORTSÄTT ATT LÄS BLOGGEN;) DE KOMMER BLI EN FET TÄVLIG SOM SAGT;) MYCKET FINT PRIS;) 1 VINNARE;)


Kommentarer
Postat av: Leyla

Sina du har helt klart bästa bloggen! :D

2010-06-18 @ 21:17:35
Postat av: JennieStyle

Håller med Leyla, fett skön :-D

2010-06-18 @ 22:13:28
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: stefanie

hahahahha, gucci eller prada x)

tung blogg sina, fortsätt såhär! :D

2010-06-20 @ 23:19:46
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0