Påminnelse om Den eftertraktade KEBABTÄVLINGEN

Shlululul alla mina fans !


Ni vet väl att kebab tävlingen fortfarande är igång! De e jätte många som är med i tävlingen och de kommer bli svårt att välja ut en vinnare! Men fortsätt att kriga !!!!!




Jag har bloggtorka igen -_- måste börja dricka mera vatten ! Men nu ska ja börja igen



Idag har varit rätt chill faktist.. började med att jag typ vaknade vid 1-2 så åt ja frukost o taggade sen till ormsta skolan .. Vi gick senare till centrum o chillade drack cola å sådära sen begav jag mig hemmåt. Hemma åt Jag khoreshgaimé TUUUUUUUUUUUUNG MAT . nu chillar jag bara vid datan;)


Idag är de min och min kebabs 3 månadersdag. i löve ya;) ! Peace fortsätt läs bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0