Maaaaaat

Shlullu alla mina fans!



Idag har varit en chilldag!

Dagen började med att jag vaknade av alla fans som kastade kebab på mitt fönster ( tack allihopa ) sedan ringde ja min kompis Sam ! för er som inte vet är sam en invandrare ! Vi åkte till " DET NYA MÄRSTABADET" me min bror o några fler. KEFFASTE BADET !!! de såg ut som paradis på bilder men när vi kom dit vare Fulllt av håååriiga babbar ( de e klart de e ju gratis inträde just nu !) INGEN KLOR I VATTNET , INGEN BASTU , INGET OMKLÄDNNINGSRUM, Å de tog 1 timme att stå i kö för att köpa en läsk ! KVARNIS FOR LAAAAJJJF !!! Holleywoods lyx spa är även något ja kan rekommendera till er läsare ! Efter badet kom jag hem och grillade MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM . Nu chillar jag vid datan igen !;) Imorrn de blir ännu än bra dag !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0