Shulullululuu;)

Shuuuu alla mina fans;) Det ärrrr tuuuuunga dagar;) i helgen var jag hos minaaa kussiiiiiner;) sen chillade jag me grabbara fett tuuuuuungt;) sen nu har ja börjat praoa på Icaa riiiiktigt trååååååååkigt säger jag bara;) SLAVERIII VIIKKEN MAGGIIIIIII;) sen efter skolan var jag i täby centrum o träffade min kebab yasmin och pegah och några fler;) Veeckan ser fett chill ut;) sen påå löööööördag jag ska se prinsessan och grooodan med min älskling:D<3 ( jag bestämmde filmen) på fredag är de valbooorg såå dåå blire Feeeeest:) sööööööndag bliire chill;) sen nästa vecka praoar jag på café så de kommer bli skit skööööönt;) Snart äääär de sommmar ocksåååå;) Imorgon efter praoen ska jag fixa lite saker;) Sen ska jag ut å spriiiinga;) Ska ner å äta apelsin;) PEAAAAAAAAAAAAAAAAAACE;) Passar på att lägga en låt som JAG ÄLSKAR;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0